ارسال پیام به رهبر شوروی سابق - بزرگترین مرکزدانلود
سفارش تبلیغ
بزرگترین مرکزدانلود
نوشته شده در تاریخ 88/1/8 ساعت 2:8 ص توسط رامین کوچک زاده


گورباچف آخرین صدر هیئت رئیسه اتحاد جماهیر شوروی دست به اصلاحات و تغییراتی در قطب کمونیستی جهان زده بود . تحلیلگران سیاسی و رهبران جهان غرب هیچیک باور نداشتند که این تحولات نظام الحادی 70 ساله کمونیسم را در شوروی از بیخ و بن برخواهد کند . حداکثر چیزی که در آن شرایط پیش بینی می شد آن بود  

 

 

باقی مطالب درادامه مطلب

 

<$BlogSkyMore4Post$>

گورباچف آخرین صدر هیئت رئیسه اتحاد جماهیر شوروی دست به اصلاحات و تغییراتی در قطب کمونیستی جهان زده بود . تحلیلگران سیاسی و رهبران جهان غرب هیچیک باور نداشتند که این تحولات نظام الحادی 70 ساله کمونیسم را در شوروی از بیخ و بن برخواهد کند . حداکثر چیزی که در آن شرایط پیش بینی می شد آن بود که رهبران کرملین نظام تازه ای از اردوگاه کمونیسم با رهبریت محدودتر شوروی پدید آورند . ولی امام خمینی (س) در همان ایام در تاریخ(11/10/1367) طی نامه ای خطاب به گورباچف چنین پیش بینی کرد : « از این پس کمونیسم را باید در موزه های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد » امام خمینی (س) در همین نامه ژرف ترین تحلیل ها که نشانگر تسلط ایشان بر ارزیابی شرایط سیاسی آن روز جهان است را ارائه کرد و به وضوح نسبت به در غلطیدن روسها به سمت سرمایه داری غرب و فریب خوردن از آمریکا هشدار داده است . امام خمینی (س) با پیش کشیدن مسائل عمیق فلسفی و عرفانی از گورباچف خواست که به جای امید بستن به ماده پرستی غرب ، به خدا و مذهب روی آورد .  

 







  پیام رسان 
+ خواستم ببینم چرادربخش مدیریت وبلاگم تعدادبازدیدکنندگان وجمع کل آنهارا(بدون بازدید )می نویسد.

+ دوست عزیز،من یه سوالی داشتم:

+ سلام دوستان. اگرمایل به ثبت اس ام اس های خوددروبلاگ من هستید،می توانیداس ام اس های خودرابه شماره09378506703 ارسال کنید.

+ دوستان خبر: سن رای دادن دوباره برگشت به همان حالت 15سال.

+ دوستان باعرض معذرت چندتاازلوگوهای شما پک شد(اشتباها)به بزرگواری خودتون ببخشید.





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


           
           
سفارش تبلیغ