چند سایت کسب درآمد جدید - بزرگترین مرکزدانلود
سفارش تبلیغ
بزرگترین مرکزدانلود
نوشته شده در تاریخ 88/11/22 ساعت 11:25 ع توسط رامین کوچک زاده



سلام

من بعد از مدتها گشتن داخل اینترنت بالاخره چند
سایت دیگه پیدا کردم ، که همشون رو به شما معرفی
میکنم:

1 : blue-mails : کسب درآمد در این
سایت بر اساس کلیک بر روی بنر های تبلیغاتی و کلیک بر روی لینکهای
تبلیغاتی و کلیک بر روی ایمیلهای ارسالی برای شما میباشد. نکته مهم :
جایزه عضویت در این سایت 8000$ است.
برای عضویت در این سایت کلیک
کنید.


blue-mails.com

2 : Black-mails : این سایت هم مثل سایت بالا می باشد و از
همون سه راه میتونید پورسانت در یافت کنید.
جایزه عضویت در این
سایت هم 8000$ میباشد.
برای عضویت در این سایت کلیک
کنید.


black-mails.com

3 : pink-mails : این سایت هم همانند دوسایت بالا میباشد.جایزه
عضویت در این سایت هم 8000$ میباشد.
برای عضویت در این سایت کلیک
کنید.


pink-mails.com

4 : 200euromails : این سایت کمی با سایتهای بالا تفاوت
دارد.در این سایت شما با کلیک بر روی بنرها و لینکهای تبلیغاتی پورسانت در
یافت میکنید . جایزه عضویت در این سایت 2000$ میباشد.
برای عضویت در این سایت کلیک
کنید.


200euromails.net

موفق
باشید.






  پیام رسان 
+ خواستم ببینم چرادربخش مدیریت وبلاگم تعدادبازدیدکنندگان وجمع کل آنهارا(بدون بازدید )می نویسد.

+ دوست عزیز،من یه سوالی داشتم:

+ سلام دوستان. اگرمایل به ثبت اس ام اس های خوددروبلاگ من هستید،می توانیداس ام اس های خودرابه شماره09378506703 ارسال کنید.

+ دوستان خبر: سن رای دادن دوباره برگشت به همان حالت 15سال.

+ دوستان باعرض معذرت چندتاازلوگوهای شما پک شد(اشتباها)به بزرگواری خودتون ببخشید.





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


           
           
سفارش تبلیغ