نرم افزارمسنجر - بزرگترین مرکزدانلود
سفارش تبلیغ
بزرگترین مرکزدانلود
نوشته شده در تاریخ 88/7/27 ساعت 1:31 ع توسط رامین کوچک زاده


vista_index_us_3.jpg

مدتی پیش نسخه ای از یاهو مسنجر برای ویندوز ویستا ارائه گردید که از بسیاری جهات با دیگر نسخه ها متفاوت بود ؛ محیط ظاهری بسیار جذاب و امکانات البته محدودش از مهم ترین خصوصیات این مسنجر به شمار می رفتند. چندی پیش نسخه ی جدید این مسنجر که البته تنها مخصوص ویندوز ویستا بوده اما برروی ویندوز تازه ارائه شده 7 هم قابل نصب و اجرا خواهد بود ارائه گردید. نسخه ی جدید که تکامل یافته پیام رسان قبلی بوده امکانات جدیدی را در خود جای داده از جمله امکان چت صوتی ، امکان مخفی کردن پیام ها ارسال و دریافت شده ، قابلیت چت همزمان با چند نفر در یک صفحه واحد با یک ترفند بسیار ساده و بسیاری قابلیت های دیگر که مطمئنا هرکاربری را می تواند مجذوب خود نماید.
این نسخه که امکاناتی نظیر نمایش ایمیل های جدید ارسال شده ، قابلیت صحبت با شماره های موبایل و ارسال اس ام اس ( البته برای برخی کشور ) و البته سرعت مناسب در برقراری ارتباط نیز بهره می برد یک گجت مفید هم برای سایدبار ویندوز ویستا دارد که به دسترسی سریعتر به اد لیست های خاص کمک می کند.
البته این نسخه هم در حالت آزمایشی به سر می برد اما به طبع با قابلیت های جدید نسبت به نسخه قبلی ارائه شده است. برای مثال می توان با Ctrl+Shift+Alt+b  به سادگی در یک صفحه مسنجر همزمان با ده ها نفر ارتباط برقرار کرد.

قابلیت های کلیدی Yahoo Messenger 1.2.1.1046 Vista Beta :
- محیط کاربری فوق العاده جذاب
- سرعت مناسب در برقرار ارتباط
- امکان چت با چندین آیدی به صورت همزمان
- قابلیت تغییر رنگ تم برای هر یک از دوستان به صورت شخصی
- قابلیت چت صوتی
- امکان مخفی کردن نوشته ها ارسال شده یا دریافت شده
- امکان استفاده از گجت برای دسترسی سریع به اد لیست خاص
- امکان نصب برروی دو ویندوز ویستا و ویندوز 7
- و ...

دانلوددرادامه مطلب

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 88/7/27 ساعت 1:31 ع توسط رامین کوچک زاده


یکی از نرم افزارهای محبوب در بین کاربران فارسی زبان برنامه Yahoo Messenger است که از بهترین و معروف ترین برنامه گفتگوی در اینترنت است. در این پست سایت میهن دانلود به معرفی نرم افزاری می پردازیم که تمامی کارهای نرم افزار یاهو مسنجر را به همراه قابلیت های بیشتر و با کمی تفاوت انجام می دهد. یکی از تفاوت های اصلی این برنامه با نرم افزار یاهو مسنجر حجم بسیار پایین آن که حدود 700 کیلوبایت است می باشد. محیط کاریری این ابزار به طور کلی با یاهو مسنجر متفاوت است و اصلا هیچ شباهتی به مسنجر معروف یاهو ندارد. نام این برنامه YahElite Build 330.3 است که نوع دیگری از یاهو مسنجر بوده و پلی ارتباطی میان دوستداران یاهو است. این نرم افزار برای ارتباط با یاهو از تمامی سرورهای استفاده می کند و در زمانی که یاهو مسنجر به دلایلی از دسترس خارج است می توانید به راحتی وارد محیط مسنجر خود شوید. همچنین با وارد شدن به محیط مسنجر توسط این برنامه، بصورت خودکار وارد روم خواهید شد. جالب است بدانید که در سایت سازنده این برنامه بیش از 100 قابلیت برای این نرم افزار ذکر شده است. پیشنهاد ما به شما این است که برای یک بار هم شده از این برنامه مفید استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار YahElite Build 330.3:
- سرعت بسیار بالا در لاگین شدن
- قابلیت لاگین شدن همزمان چندین آیدی
- قابلیت ورود اتوماتیک به چت روم ها
- پشتیبانی از تمامی امکاناتی که در یاهو مسنجر سراغ داشتیم
- نمایش بسیاری از شکلک های مخفی یاهو مسنجر
- حجم بسیار اندک در حد 700 کیلوبایت
- رایگان بودن استفاده از برنامه
- قابلیت تغییر تمامی پوسته ها و قسمت های مختلف نرم افزار و خصوصی سازی آن ها
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- چت بدون اسپم, تبلیغات و هیچ چیز مخرب
- سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ایکس پی، ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

مسنجری کم حجم و متفاوت با YahElite Build 330.3دانلودنرم افزاردرادامه مطلب

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 88/7/27 ساعت 1:31 ع توسط رامین کوچک زاده


همانطور که می دانید روزانه بسیاری از افراد در گفتگوهای اینترنتی شرکت می کنند و می توانند به روش های مختلف با هم به گفتگو بپردازند. یکی از این روش ها استفاده از وب کم است که امکان دریافت تصویر زنده افراد از طریق آن میسر می شود. بسیاری از افراد نیز ممکن است بخواهند این تصاویر را بر روی رایانه خود ذخیره نمایند. در این پست سایت میهن دانلود به معرفی برنامه ای می پردازیم که این امکان را برای شما فراهم می کند.
نام این نرم افزار oRipa Yahoo Webcam Recorder 1.2.2 بوده و همان طور که از نام آن نیز مشخص است قادر به ضبط تصاویر دوربین های اینترنتی می باشد. این نرم افزار با استفاده از ابزارهایی که در اختیار کاربران قرار می دهد به آن ها این توانایی را می دهد تا به آسانی اقدام به ضبط تصاویر دریافتی دیگر کاربران از روی webcam ها نمایند. این نرم افزار برای برنامه گفتگوی Yahoo Messenger طراحی شده است و تصاویر دریافتی دیگر کاربران بر روی این برنامه گفتگو به راحتی قابل ضبط و ذخیره سازی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار oRipa Yahoo Webcam Recorder 1.2.2:
- امکان ذخیره تصاویر دریافتی از اینترنت
- سازگاری کامل با نرم افزار یاهو مسنجر
- امکان ضبط و ذخیره دوربین های webcam
- حجم کم و استفاده ی آسان
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

ضبط تصاویر وب کم با نرم افزار oRipa Yahoo Webcam Recorder 1.2.2
برای از بین بردن محدودیت این برنامه و استفاده کامل از آن، فایل ejyahoorecorder.exe را به محل نصب نرم افزار منتقل کرده و با فایل اصلی جایگزین نمایید.
دانلوددرادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ 88/7/27 ساعت 1:31 ع توسط رامین کوچک زاده


Yahoo-Messenger.jpg
یاهو مسنجر اولین و قدرتمندترین پل ارتباطی است که ما سراغ داریم. این محصول یاهو که سال هاست در میان کاربران رواج داشته و البته به دلایل مختلف که از جمله آن ها محبوبیت بی اندازه سرویس های یاهو و این مسنجر است. هرسال معمولا یاهو نمونه های جدیدی از این مسنجر را ارائه می دهد. در جدیدترین به روز رسانی شرکت یاهو نسخه ی آزمایشی این مسنجر که به یاهو مسنجر نسخه 10 معروف شده را ارائه نموده است. این نسخه هم به طبعیت از نسخه های قبلی علاوه بر قابلیت هایی که در کلیه نسخه های قبلی وجود امکانات جدیدی را به خود می بیند.
Yahoo Messenger v10.0.0.525 Beta از سرعت نسبتا بالاتری نیز بهره برده ضمن این که از نظر ظاهری هم تغییرات متعددی را در خود ایجاد کرده است. هرچند این نسخه به صورت آزمایشی است تا در این مدت کوتاه عرضه هزاران بار از سرورهای شرکت یاهو دریافت شده است و متاسفانه به دلیل تحریم علیه ایران این نسخه برای کاربران ایرانی به صورت مستفیم قابل دریافت نیست. اما از جمله مهم ترین امکانات یاهو مسنجر می توان به چت و ارتباط صوتی و تصویری با تمامی کاربران در سراسر دنیا بدون محدودیت ، محیط کاربری جذاب و کاربر پسند ، امکان چت در اتاق های مختلف ، استفاده از ده ها شکلک زیبا ، سرعت بسیار مناسب در برقراری ارتباط با اینترنت ، دسترسی سریعتر به قابلیت های مختلف یاهو که از نمونه آن ها می توان به Yahoo Profile  اشاره نمود. یاهو مسنجر قابلیت های فراوانی دارد که با توجه به این که کاربران معمولا با این نرم افزار آشنایی دارند نیاز به تعریف و تمجید نیست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo Messenger v10.0.0.525 Beta :
- ارتباط سریع و آسان با دوستان
- سرعت بالا در ارتباط
- امنیت بالا
- رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
- پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و ...
- شکلک های زیبا
- به اشتراک گذاری تصاویر
- به اشتراک گذاری ویدئو ها
- ارسال فایل از طریق مسنجر
- ارتباط از طریق چت صوتی
- ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
- دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
- ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
- سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
- پوست های جدید
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
دانلودنرم افزار درادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ 88/7/27 ساعت 1:31 ع توسط رامین کوچک زاده


magic-camera-6[mihandownload.com].jpg
یک نرم افزار قدرتمند برای قرار دادن افکت روی تصاویر ارسالی وب کم که در چت تصویری ارسال می شود . شما می توانید در تصویری خروجی خود  ویدیو ، عکس ، آلبوم ، انیمیشن و نمایش صفحه دسکتاپ را برای طرف مقابل ارسال کنید .  این برنامه بیشتر نرم افزارهای چت را ساپورت می کند و همچنین از سایت های چت تصویری آنلاین مثل MSN Messenger, Yahoo! Messenger, PalTalk, Skype, AIM, ICQ, Camfrog, ANYwebcam و بسیاری دیگر از این چنین سایت ها پشتیبانی می کند . همچنین این برنامه بسیار زیادی فریم های زیبا ، عکس ، انیمیشن ، ویدیو و همچنین  افکت های فوق العاده را دارا می باشد که شما می توانید از انها برای زیبا کردن محی چت تصویری خود استفاده کنید . یکی دیگر از مزایایی این نرم افزار توانایی استفاده چندین افکت و یا تصویر و... در یک زمان است . شما می توانید متن را هم روی تصویر اضافه کنید و این هم یکی دیگر از قابلیت های این ابزار قدرتمند می باشد. 
می خواهید تصاویر وب کم را ذخیره کنید ؟ Magic Camera این قابلیت را به شما می دهد . توضیحاتی بیشتری که می توان داد عبارت اند از : کاربر می تواند تا در هنگام پخش تصویر خود برای طرف مقابل یک افکت نمایش دهد و برای مثال اکت آتشین بر روی تصویر ارسالی خود قرار دهد تا در سوی مقابل تصویر او به همراه این افکت نمایش داده شود. همچنین یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار قابلیت پخش فایل های تصویری در هنگام ارسال تصاویر می باشد ، بدین صورت که کاربر می توان یک فیلم را به جای تصویر خود برای طرف مقابل نمایش دهد. از دیگر ویژگی های های این نرم افزار قابلیت ضبط تصاویر دریافتی از وب کم های دوستان خود می باشد. یکی دیگر از ویژگی های جالب این نرم افزار قابلیت ارسال تصویر صفحه نمایش خود کاربر بر روی وب کم می باشد . این نرم افزار از قابلیت های دیگری نیز برخوردار می باشد که با استفاده از این برنامه با آن ها آشنا می شوید. این نرم افزار محصولی از شرکت ShiningMorning Software می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Magic Camera 6.4.0   :

- قرار دادن افکت روی تصاویر ارسالی در چت تصویری
- تقسیم کردن پنجره چت خود با دوستان
- داشتن تعداد بسیار زیادی از فریم ها و قالب های زییا 
- ذخیره تصاویر ارسالی طرف مقابل و ذخیره آنها با فرمت ویدیوی برای نمایش های بعدی
- نمایش دادن یک ویدیو برای طرف مقابل حتی بدون داشتن وب کم
- نمایش دادن تصاویر به صورت اسلایدشو در تصاویر خروجی
- درج نوشته روی تصاویر ارسالی 
- ارسال تصاویر انیمیشن
- بسیار ساده در استفاده از امکانات
- و...
دانلوددرادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ 88/7/27 ساعت 1:31 ع توسط رامین کوچک زاده


همانطور که می دانید، در یاهو مسنجر Invisible وضعیتی است که با فعال بودن آن، اگر کاربری در محیط مسنجر حضور داشته باشد به صورت آفلاین نمایش داده می شود.
برای مشاهده ی وضعیت واقعی حضور یک کاربر، سایت ها و نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که وضعیت اصلی کاربران را به شما نشان می دهند.
یکی از این برنامه ها، نرم افزار کم حجم Yahoo Invisible Checker v3 است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد.
این برنامه آنلاین چکری خوب با قابلیت زمان اسکن و چک آیدی همینطور ذخیره سازی نتیجه اسکن و چک کردن آیدی و نمایش نتیجه واقعی می باشد.
از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت چک کردن آیدی ها بصورت تکی و گروهی است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo Invisible Checker v3:
- مشاهده وضعیت واقعی کاربران در یاهو مسنجر
- چک کردن و اسکن آیدی یاهو مسنجر
- چک کردن آیدی بصورت تکی و گروهی
- نمایش تصویر مربوط به هر آیدی
- قابلیت مشاهده پروفایل هر آیدی
- و ...

مشاهده وضعیت واقعی کاربران در یاهو مسنجر با Yahoo Invisible Checker v3

دانلوددرادامه مطلب

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 88/7/27 ساعت 1:31 ع توسط رامین کوچک زاده


 استفاده از این برنامه کم حجم و کاملا ایرانی قادر خواهید بود که شلک های بسیار زیبایی رو از طریق این برنامه به اتاق ها گفتگوی خود در یاهو مسنجر ارسال نموده و از گفتگوی خود نهایت لذت را ببرید.
امکانات و ویژیگی های این برنامه:
-سازگار با کلیه ورژن های یاهو مسنجر
- قابلیت ارسال شکلک های مخفی و غیر مخفی در پنجره چت یاهو مسنجر
- قابلیت ارسال کلیه شکلک ها در پنجره اتاق گفتگو (
Room) در یاهو مسنجر
- قابلیت اعمال ? افکت مختلف بر روی متون ارسالی در پنجره چت
-  قابلیت تغییر اتوماتیک اعلان وضعیت با متون خودتان در فواصل زمانی دلخواه (Status Changer)
- قابلیت بستن کلیه پنجره های باز چت به طور همزمان (مخصوص زمانی که خرابکاران شما را با باز کردن پنجره های زیاد مورد حمله قرار می دهند)

 

iranian-yahoo-messenger-emotion-sender.jpg

 دانلوددرادامه مطلب

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 88/7/27 ساعت 1:31 ع توسط رامین کوچک زاده


دانلود نرم افزار بسیار کاربردی yahoo massnger archive decoder برای ذخیره تمامی مکالمات و پیغام های رد و بدل شده در یاهو مسنجر ، این برنامه تمامی چتهای کاربر را دخیره کرده و نگهداری میکند تا در صورت نیاز در اختیار وی قرار دهد از قابلیت های بسیار کاربردی این نرم افزار زمانی است که شما از سرعت پایینی برخوردار باشید و پیغام های آفلاین شما به دلیل سرعت پایین از بین میروند ، این نرم افزار در این زمان بلافاصله اطلاعات را ذخیره میکند و این اجازه را به شما میدهد که آفلاین شده و سپس به مشاهده به اصلاح آف های خود بپردازید ، توصیه میکنیم این برنامه کاربردی را دانلود بفرمائید

نرم افزار ذخیره پی ام های یاهو

دانلوددرادامه مطلب

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 88/7/27 ساعت 1:31 ع توسط رامین کوچک زاده


امروزه بسیاری از کاربران اینترنتی از نرم افزارهای گفتگو همانندYahoo Messenger,ICQ,AIM,Skype و غیره استفاده می کنند و برای ارسال تصاویر از دوربین های اینترنتی (Webcam) ها نیر بهره می برند و از این ابزار برای یک ارتباط تصویری استفاده می کنند. شاید شما تا بحال به این فکر افتاده باشید که از چه راهی می توان برای طرف مقابل در گفتگوی اینترنتی تصاویر جعلی ارسال نمود و یا اینکه یک کلیپ و ویدیویی که بر روی هارد دیسک خود دارید و یا حتی محیط کار خود (Desktop) را برای طرف مقابل به نمایش بگذارید که بیشتر کاربران برای انجام این امر با گرفتن عکس و ارسال آن به طرف مقابل این نیاز را رفع می کنند که این روش از سرعت کمتر و سختی بیشتری برخوردار می باشد.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر خواید بود تا نیازهای مختلف این چنینی در ارتباطات تصویری را بر طرف نمایید.

WebcamMax نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا با استفاده از ابزارهای مختلف موجود در برنامه نیازهای مختلف یاد شده در بالا را رفع نموده و از و دیگر ویژگی های موجود در نرم افزار نیز استفاده نمایید. در این نرم افزار کاربران قادرند تا تصاویری غیر از تصویری اصلی دوربین برای طرف مقابل ارسال نمایند که این تصویر می تواند یک عکس و یا یک فیلم باشد. همچنین کاربران می توانند برای طرف مقابل در تصویر ارسالی نقاشی نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت CoolwareMax Inc می باشد.




از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- سازگاری با نرم افزارهای مختلف گفتگو همانند ,
AIM, MSN, Camfrog, Skype, Paltalk, Yahoo Messenger و ... .
- توانایی نمایش فایل های تصویری و فیلم ، عکس ، محیط صفحه نمایش ، نوشته ها و ... در تصاویر ارسالی برای کاربر مقابل

- توانایی قرار دادن افکت های مختلف بر روی تصاویر همانند افکت های آیینه ای ، آتشین ، موزاییکی ، آبی و ... .
- قابلیت ظبط تصاویر دریافتی از دوربین دیگر کاربران
- قابلیت به اشتراگ گذاری دوربین در
16 برنامه
و ... .

دانلوددرادامه مطلب

ادامه مطلب...






  پیام رسان 
+ خواستم ببینم چرادربخش مدیریت وبلاگم تعدادبازدیدکنندگان وجمع کل آنهارا(بدون بازدید )می نویسد.

+ دوست عزیز،من یه سوالی داشتم:

+ سلام دوستان. اگرمایل به ثبت اس ام اس های خوددروبلاگ من هستید،می توانیداس ام اس های خودرابه شماره09378506703 ارسال کنید.

+ دوستان خبر: سن رای دادن دوباره برگشت به همان حالت 15سال.

+ دوستان باعرض معذرت چندتاازلوگوهای شما پک شد(اشتباها)به بزرگواری خودتون ببخشید.





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


           
           
سفارش تبلیغ